Home  /  Actueel  /  Nieuws  /

Jaarverslag 2022

Lees mee met het derde jaarverslag van Caring Farmers. Als stichting vertegenwoordigen we een transitie naar een nieuw natuurinclusief en volhoudbaar voedselsysteem en verenigen we boeren die het ook anders willen. Door hun stem luider te laten horen, gaat deze transitie versnellen.

2022 was een doorbraakjaar voor de organisatie. Van roepers aan de zijlijn, worden we nu gezien als relevante gast, we worden vaker uitgenodigd aan talkshow- en beleidstafels dan we als kleine organisatie aankunnen. De Caring Community groeide en we startten een samenwerking met de Groenboerenplan partners. Ons werk werd bekroond met de eerste plek in de Trouw Duurzame 100. Ondertussen werkten alle aangesloten boeren op hun eigen bedrijf aan een duurzamere landbouw en de Caring Farmers Code.

Help je ons mee met een bijdrage?

Als Caring Farmers stichting zijn wij afhankelijk van donateurs, bijdragen van de aangesloten boeren, fondsen en subsidies. Zoals je hebt kunnen lezen, groeien wij hard. In naamsbekendheid en in de impact die we maken.

Maar dat betekent ook meer uren en dat kost geld. Help je ons om in 2023 nog meer impact te maken? Wij zijn ontzettend blij met elke bijdrage, per maand of per jaar.